Morgon stund har guld i mund ❤ havregrynsgröt, linfrön, solroskärnor, kanel, äpplen och russin. Fruktansvärt gott!!
 
 
Nu har jag gjort en nystart Och ska försöka träna regelbundet och äta nyttigt osv. Körde stenhårt på det i sommras men då kunde jag ju inte träna, pga. Av knät.  
 
Idag har jag inte jätte ont i knät men det gäller att jag håller igång hela tiden, så att jag inte blir kall och stel för mycket.. då gör det ganska ont och jag blir rätt halt. jag anser att jag kan träna bort smärtan och den här inflammationen, genom att långsiktigt öka intensitet. Jag har ju märkt att jag inte har ont i knät när jag är varm och igång och håller mig aktiv.. 
 
Så jag har börjat med att  lägga upp mål Över dom här 8 veckorna, till att börja med. Jag räknar jag med att kunna börja jogga om två veckor,  och har lagt upp flera Delmål och ett långsiktigt mål. Det blir mycket roligare om man når mål då och då och inte bara det långsiktiga.
 
 
Jag är ju rätt morgon trött men så tar jag mig upp på morgonen en timma tidigare ändå, så jäkla duktig! 👏
 
 
Kram sandra 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej